وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

انتخاب کیک مراسم عروسی

عنوان: نکات اصلی تعیین به روز ترین آتلیه روز عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.



انتخاب آتلیه عکس اسپرت با توجه به مناسبت ها همانند سالروز عروسی ، ولنتاین ، تولد همسر عزیزتان حتما پبش آمده که برای ثبت خاطرهای این روزهای مهم به آتلیه جهت عکس مدلینگ ، اسپرت مراجعه کنید. در این مقاله سعی داریم شما را راهنمایی کنیم. 

شما اول یک آتلیه اسپرت و مدلینگ رو انتخاب میکنید. این اتنخاب ممکنه بر اساس دیدن نمونه کارها یا معرفی آشنایان باشه. بهترین کار این هست که حتما برای دیدن نمونه کارهای اون آتلیه شخصا اقدام کنید. یا به صورت مراجعه حضوری ، سایت ، تبلیغات و ...

حتما نوبت رزور کنید

اگر برای روز خاصی مثل رو تولد ، ولنتاین یا هر مناسبت دیگه ای تصمیم دارید به یک آتلیه اسپرت رفته و با همسری که عاشقش هستید عکس بگیرید فراموش نکنید که رزرو نوبتتون را از قبل انجام دهید . این مهم بسته به آتلیه ای که انتخاب کردید دو هفته قبل، ده روز قبل و ... اگر فراموش کنید که نوبت رو رزرو کنید اون روز بخصوص رو از دست داده اید.

عکاس آتلیه خانم یا آقا ؟

خیلی از زوجین یا هر کدام از زوجین تمایل به عکاسی مرد را به هر دلیلی ندارند . یادتون باشه هنگام رزرو وقت حتما بپرسید عکاس خانم هست یا آقا . اگر هر دو برایتان مهم نیست که عکاس مدلینگ چه شخضی باشد که چه بهتر ، جبور نیستید آتلیه رو بخاطر نبود عکاس مورد نظر عوض کنید .

توجه به محل دفتر آتلیه فراموش نشود

اعتبار آتلیه را می توانید از محل دفتر موسسه دریابید . امیدواریم سراغ دفترهای آپارتمانی در طبقات بالایی برج ها و مجتمع های تجاری نروید ، چرا که ممکن است جیب خالی پز عالی باشند و تجریه ای که شما مد نظرتان است نداشته باشند . از طرفی ممکن است قدیمی تر ها و با تجربه ها در دفتر قدیمی و کوچک خود در یک آپارتمان معمولی ، کیس مورد نظر باشند  . البته توجه داشته باشید این مورد 100 درصدی نبوده و ممکن است واقعا طبقات بالایی برج حرفه ای باشند . راستی می تونید از سایت نو عروس دیدن کرده و از بحث و  نظرات دیگران را در مورد آتلیه ای که مد نظرتان است آگاه شوید .

نمونه کارهایی که تابلو هستند !!!

به سادگی به نمونه کارهایی که می بینید اطمینان نکنید . بسیاری از متقلبان و سودجویان در صنف عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی ، نمونه کارهای موسسه های دیگر را به شما نشا ن می دهند و ادعا می کنند که کار خودشان است . برای تشخیص این مورد پیشنهاد می شود  آخرین نمونه کارشان را دیده و یا فیلمی را درخواست کنید که اشخاص شاغل در آتلیه در آن حضور دارند ( مث پشت صحنه ) البته جای نگرانی نیست ، نمونه کارهای تقلبی خیلی زود لو می روند .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- آتلیه عروس- مراسم عروسی

 

توصیف انواع کاندوم های مردانه و آشنایی با فروشگاه های خرید و فروش کالاهای مرتبط

آشنایی با انواع کاندوم های مردانه و توصیف مراکز خریدن اجناس خانواده

در همین راستا آموزش زیر که به توضیح انواع کاندوم و مدل های کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

مکانیسم عمل کاندوم:

کاندوم به عنوان یک مانع فیزیکی از ورود اسپرم (منی) به دستگاه تناسلی زن، و تماس مستقیم ترشحات بدنی زن و مرد جلوگیری و به این طریق از بارداری و انتقال میکروارگانیسمهای بیماریزا ممانعت بعمل می آورد.

خصوصیات کاندوم:

۱- اندازه: در اندازه های استاندارد-بزرگتر از حد معمول(EXTRA LARGE) و کوچکتر (و تنگ تر) از حد استاندارد(SNUG FIT) موجود می باشند.به ترتیب دارای قطر دارای ۱۹۰ میلیمتر طول و ۰.۰۷ میلیمتر و در خالت استاندارد ۵۲ میلیمتر قطر دارد.

۲-جنس: در سه جنس لاتکس (LATEX)-پلی اورتان(POLYURETHANE) و روده بره(LAMBSKIN) موجود می باشند. کاندومی که از پوست بره درست شده انتقال حرارت خوبی داشته و تماس پوستی را هم بهتر نمایش میدهد ولی از انتقال بیماری جلوگیری نکرده باکتری ها راحت از آن رد میشوند ضمنا جای زیادی هم برای منی ندارد .

۳- شکل: برخی دارای یک سر مخزن دار برای نگهداری و تجمع انزال مرد بوده و برخی نیز فاقد آن می باشند. برخی سطحی صاف داشته وبرخی دارای موج وشیار (RIBBED) و یا خارهای برجسته (STUDDED) می باشند که باعث تحریک پذیری بیشتر و افزایش لذت جنسی میگردند (بیشتر در خانمها)

۴- ضخامت: در ضخامتهای استاندارد- استحکام بالا(EXTRA-STRENGHT) که ضخامت بیشتری داشته و نسبت به پارگی مقاوم ترند- نازک (EXTRA-THIN ) که ضخامت کمتری داشته و استفاده از آنها توصیه نمیگردد.کاندوم های دارای زایده برای افزایش لذت جنسی زنان به کار می روند منجمله کاندوم های خاردار، حلقوی و نقطه دار. این گونه کاندوم ها برای این طراحی شدند که نقاط حساسی از مهبل را بیشتر تحریک کنند.

در همین راستا مقاله فوق که به توصیف انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

اثر روشنایی منزل در دیزاین دکوراسیون

قدرت روشنایی منزل در دیزاین دکوراسیون داخلی

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

یادگیری ایجاد بلاگ در سیستم های وبلاگ دهی خارجی با آسان ترین روش

آموزش ساخت بلاگ در سایت های وبلاگدهی متفاوت با راحت ترین سبک

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساخت وبلاگ رایگان در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:


 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در قسمت آخر نیز 6 بند از قوانین بلاگفا درج شده است ، پس از خواندن آنها دکمه قبول قوانین سایت و ایجاد وبلاگ را کیلک نمایید تا مراحل ساخت وبلاگ شما به انتها برسد و اگر در پر کردن فیلدها اشتباهی نکرده باشید خوش آمد گویی شما و نام وبلاگ شما به نمایش در می‌آید در غیر این صورت سیستم جاهایی را که شما اشتباه پر کردید را با علامت و نوشته‌هایی فرمز رنگ جلوی همان فیلد‌ها راهنمایی می‌کند به همین راحتی شما توانستید یه وبلاگ بسازید.
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

حال دوباره به صفحه اصلی سایت بلاگفا بروید و در قسمت نام کاربری و کلمه عبور ، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید و وارد قسمت مدیریت بلاگ خود شوید
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

به شما تبریک می گوییم شما از این به بعد صاحب یک وبلاگ شدید و می‌توانید تجربیات، خاطرات و حرف‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. [فراموش نکنید که همیشه به مخاطبان خود امید بدهید. مطالب خوب و علمی بنویسید نه مطالب منفی و نامیدکننده :) ]
نحوه مدیریت وبلاگ
مقاله‌ی زیر به عنوان یک مکمل برای آموزش‌های بالا در نظر گرفته شده است:
وبلاگ ساختن یک کار ساده است.
وارد blogfa.com یا Persianblog.ir شوید و عضویت در سایت را بزنید.
در پرشین بلاگ پس از وارد شدن وارد صفحه ای می شویم که مطلبمان را درآن یادداشت می کنیم.
برای فرستادن مطلب هم فرستادن یادداشت را می زنیم.





نکته ی مهم:بهتر این است که مطلب یا مطلب هایمان را با گزینه ی فرستادن یادداشت وارد کنیم و در آخر از سمت راست وبلاگ در منوی پرشین بلاگ بازسازی وبلاگ را بزنیم.
بازسازی وبلاگ چیست؟
کاربرد بازسازی وبلاگ این است که شما با فرستادن یادداشت تنها آن را ثبت کرده اید و در صفحه ی وبلاگتان نمایش داده نمی شود که با گزینه ی بازسازی وبلاگ مطالب جدید و تغییرات جدید در وبلاگ نشان داده می شود.
گزینه های تنظیم قلم.
در صفحه ی تنظیم یادداشت گزینه های مختلفی وجود دارد که اکثر آنها شبیه Word هست و بسیار آسان. مثل Bold ، Italic یا Underline.
اما گزینه هایی مثل تنظیم جدول، ایجاد عکس و یا لینک دادن وجود دارد که با آن به زودی آشنا می شویم.
پس از هر بار فرستادن مطالب، آنها در پایین صفحه ثبت می شوند.
در وبلاگ مطالب از پایین به بالا نمایش داده می شوند.







پس قدیمی ترین آن است که پایین ترین است.
در حال حاضر اکثر سایتها اینگونه هستند.
جلوی هر مطلب ثبت شده سه گزینه وجود دارد:تنظیم، حذف و نظرات.
تنظیم و حذف که معلومند. در تنظیم می تونانید مطلب را Edit کنیم. دز پایان هر مطلب یک نظر بدین وجود دارد که دیگران در آن نظر می دهند.



Persianblog یک خوبی عالی دارد و آن اینکه هر مطلبی که ثبت می شود در صورت وجود نظرهای جدید با آبی Bold شده اعلام می کند.
اما گزینه های سمت راست صفحه: بازسازی وبلاگ:در قبل با آن آشنا شدیم.
انتخاب قالب: هر وبلاگ یک قالب (شکل کلی) دارد که مطالب بر اساس آن کد بندی می شوند. شما می توانید به راحتی در قسمت انتخاب قالب ، قالب مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.
ویرایش قالب: برای قالب نویسی احتیاج است که یک زبان برنامه نویسی بلد باشید که برای وبلاگ زبان پایه HTML مخفف Hyper Text Markup Language به معنای زبان برنامه نویسی


ابرمتن می باشد. قالبا CSS هم برای یادگیری بسیار خوب است و کار شما را راحت می کند. اما لازم است که شما این دو زبان را یاد بگیرید که حتما در اولین فرصت لینک سایتهای آموزشی را خواهم داد.

ساخت وبلاگ

اجاره ماشین عروس

لباس مجلسی شیک


انتخاب لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از رفتن به این مراسم در نظر گرفته شود.

کارت دعوت های مراسم عروسی را دور خودتان پخش کرده اید و  درب کمدتان را باز کرده و خیره خیره به لباسهای داخل کمد نگاه می کنید و از خودتان می پرسید کدام لباس را می توانید بپوشید . در داخل کمد لباس رسمی که در عروسی بهترین دوستتان پوشیده اید ، لباسی که در مراسم مهمانی همکارتان بر تن کرده بودید و لباسی که در جشن های خودمانی فامیلی بر تن کرده اید به چشم می خورند . همه این لباسها کافیست تا بتوانید تیپی روی مد بزنید. ساده و شیک بمانید . این گونه مهمانی ها زمان مناسبی برای ریسکهای نامعقول نیست . بهترین لباس برای این نوع مهمانی ها لباسهای طرحدار می باشد.

مراقب باشید که از زیورآلات بیش از حد استفاده نکنید. مثلا اگر خانم هستید و پیراهن‌تان سنگ دوزی دارد، دیگر از گردنبند بزرگ استفاده نکنید. اگر آقا هستید و پیراهن ساتن یا براق به تن کرده‌اید، دیگر از کمربند یا کفش ورنی صرف نظر کنید.

با پیراهن سنگ دوزی شده، به جای گردنبند، از دستبند، گوشواره و انگشتر استفاده کنید. به رنگبندی توجه کنید. برای خانم‌ها، اگر پیراهن‌تان دارای منجوق یا سنگ دوزی است و یا جنس آن از لمه است، کفش‌های براق و با رنگ‌های شادتان را برای مناسبت دیگری کنار بگذارید. اگر هم آقا هستید و یک دست کت و شلوار قهوه‌ای خوشرنگ دارید، دیگر آن را با پیراهن مغز پسته‌ای ‌تان که بسیار دوستش دارید نپوشید.

در مورد زیورآلات تکلیف خودتان را روشن کنید، طلایی یا نقره‌ای؟ نشود که گوشواره‌ی طلایی رنگ را با گردنبند نقره‌ای آویزان کنید.
به سبک‌ها توجه کنید. خانم‌ها اگر دوست دارید که پیراهنی با مدل رومی بپوشید، کیف کوچک نگین دار دهه‌ی ۵۰ میلادی را با آن به دست نگیرید. آقایان اگر دوست دارید که به سبک داش مشدی‌ها، پیراهن یقه بزرگ بپوشید، دیگر از سنجاق سینه روی کت استفاده نکنید.

به بودجه بندی توجه کنید. برای مهمانی عروسی یکی از فامیل‌های دورتان تمام پس اندازتان را خرج نکنید.
هم چنین به پراکندگی هزینه‌ها هم توجه کنید. نشود که کفش ۱ میلیون تومانی را با پیراهن ۲۰۰ هزار تومانی بپوشید.

طرح پارچه بسیار مهم است. اگر کیف پوست ماری به دست گرفته‌اید، دیگر پیراهن چهارخانه به تن نکنید. آقایان اگر کت و شلوار چهارخانه پوشیده اید، دور پیراهن راه‎‌راه را خط بکشید.

برای مراسم های رسمی چه لباسی بپوشیم
1 - از آن جایی که این نوع مراسم بسیار رسمی هستند انتخاب نوع پارچه اهمیت بسیاری دارد. استفاده از پارچه های مخمل ، پشمی  و هر نوع پارچه ضخیم ممنوع بوده و بهترین لباس یک پیراهن لخت ، خنک و بلند تا نوک پا می باشد .

2 - استفاده از هر گونه لوازم آرایشی و یا تزیینی پر زرق و برق ممنوع می باشد . تیپ شما باید  از لحاظ زیبایی شناسی منطقی باشد .
 
3 - یک پیرهن ساتن مشکی بلند با گوشواره های میخی الماس نشان خیلی زیباست اما در عین حال خیلی غلو آمیز است . سعی کنید خود واقعی تان را حفظ نمایید .

 یک پیشنهاد برای شما:برای انتخاب لباستان در مراسم عروسی میتوانیدبا مراجعه به آرایشگاه عروس و مشورت با آرایشگرتان در طرح انتخاب لباستان کمک بگیرید
جمع بندی:

همه چیز به اعتماد به نفس و تصوری که از خودتان دارید بستگی دارد. خودتان، اندام، سن، روحیات و علاقه‌مندی‌های تان را باور داشته باشید. برای آنچه که هستید لباس بخرید، نه آن چیزی که آرزو می‌کنید باشید. سعی داشته باشید که یک قسمت از لباس‌هایی که می‌پوشید را چه از نظر رنگی و چه از نظر زیورآلات، برجسته کنید تا به چشم بیاید. هماهنگی چه از نظر سبک و چه از نظر رنگی را فراموش نکنید.

 تشریفات مجالس -  تشریفات مجالس - مراسم عروسی