وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

فروش کاندوم : Condom | Condom| کاپوت|غلاف}، لباسی بادکنکی است

غلاف | Condom| کاپوت|غلاف}، لباسی بادکنکی است که به عنوان یک سد فیزیکی از ارتباط بدون واسطه عضو تناسلی جنس نر با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری به عمل می آورد.

فروش کاندوم این وسیله به منظور جلوگیری از حاملگی و همچنین جلوگیری از ورود ویروس‌های بیماری زا به کار می‌رود. سطح برخی کاندوم ‌ها برای بالا بردن اطمینان در پیشگیری از بارداری، از داروی اسپرم‌کُش پوشیده گردیده‌می باشد.

استفاده از کاندوم مردانه باید پیش از شروع نزدیکی آغاز شود زیرا ترشحاتی که مردان پیش از انزال کامل دارند، ممکن است حاوی ویروس‌هایی نظیر اچ‌آی‌وی باشد و باعث سرایت بیماری گردد؛

 همچنین در مواردی که بیم بیماری نیست برای کاهش احتمال بارداری ناخواسته باید از تماس با این ترشحات جلوگیری کرد چون احتمال وجود اسپرم در آن‌ها صفر نیست.

کاندوم را باید بر روی آلت  خرید کاندوم در حال نعوظ (راست شده) کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود. Condom باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند.

 بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاپوت مردانه را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن غلاف و نشت منی جلوگیری شود.

هر غلاف مردانه را باید تنها یک بار استفاده کرد و پس از مصرف از بین برد. در زمان استفاده باید دقت کرد که Condom سوراخ نباشد و یا در اثر تماس با ناخن یا اجسام دیگر پاره نشود.

هم‌چنین قبل از استفاده از کاپوت باید خرید کاندوم به تاریخ پایان مصرف آن توجه کرد و از استفاده از غلاف‌های شکننده و چسبناک که احتمال پاره شدن دارند خودداری کرد. باید آن را از حرارت، نور و رطوبت دور نگه داشت

 زیرا این عوامل احتمال پارگی یا سوراخ شدن آن را افزایش می‌دهد.

در صورت پاره شدن غلاف مردانه در حین مقاربت، باید مقاربت را بلافاصله متوقف کرده و از کاپوت جدیدی استفاده نمود. هم‌چنین ممکن است استفاده از روش‌های دیگر پیش گیری از بارداری در این موارد ضروری باشد

غلاف مردانه نباید با مواد چرب (مانند وازلین) آغشته شود چون این مواد باعث صدمه به آن و از بین رفتن خاصیت پیش گیری غلاف می‌شوند.

برای لیز کردن Condom می‌توان خرید کاندوم از ژل‌های روان‌کننده (لوبریکانت) مبتنی بر آب که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند استفاده کرد.

انتخاب کاندوم