وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

مهاجرت به نیوزلند و انواع ویزای نیوزیلند

عنوان: مهاجرت به نیوزلند و انواع ویزای نیوزیلند

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

نیوزلند یا زلاند نو کشوری توسعه یافته و ثروتمند است.این کشور که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده از تعداد زیادی جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است.نزدیک ترین همسایه به نیوزلند کشور استرالیا می باشد.بین استرالیا و نیوزلند دریای تاسمانی قرار دارد.مردم این کشور به کیوی ها معروفند, این موضوع به دلیل وجود نوعی پرنده خاص در این کشور می باشد.این پرنده که کیوی نام دارد تنها در نیوزیلند زندگی می کند.کشور نیوزلند هم مانند استرالیا طبیعت و جانداران خاص و منحصر به فردی را در دل خود جای داده.

این موضوع یکی از دلایل افزایش بازدید توریستها و تقاضای مهاجرت به این کشورها می باشد.اکثر جمعیت نیوزیلند را مهاجرین تشکیل داده اند.این مهاجرین بر اساس آخرین آمار اعلام شده در سال 2013 از سوی مقامات نیوزلند 75% جمعیت کشور را تشکیل می دهند.اکثر این درصد مهاجرین را اروپایی ها تشکیل می دهند.جمعیت کشور نیوزلند نزدیک به 4.5 میلیون نفر می باشد.

کیوی, پرنده ملی نیوزلندطبق آمار های اعلام شده کشور نیوزلند در زمره مهاجر پذیرترین کشور های دنیا قرار دارد.سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان مهاجرت به نیوزیلند بعد از آشنایی با کشور نیوزلند, به قصد اقامت در نیوزلند و یا تحصیل در نیوزلند یا در قالب توریست وارد این کشور میشوند.در ادامه اطلاعاتی در ارتباط با شرایط مهاجرت به نیوزلند برای شما آورده ایم.

شرایط عمومی مهاجرت به نیوزلند :

    سن از 20 تا 55 سال (جهت ویزای کار تا 53 سال)
    سلامت عمومی
    عدم سوء پیشینه
    زبان انگلیسی با نمره آیلتس آکادمیک یا جنرال Overall حداقل 6.5


حداقل امتیاز لازم جهت مهاجرت به نیوزلند 100 میباشد تا در لیست Pool یا انتظار قرار بگیرید. اما اگر امتیاز شما 140 یا بالاتر باشد ظرف مدت کوتاهی خواهید توانست به نیوزلند مهاجرت کنید.جدول امتیازات مهاجرت به نیوزلند.

ویزای اقامت دائم یا مهاجرت از طریق مهارت و تخصص : 

این نوع ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که شغلشان در لیست اداره مهاجرت نیوزیلند وجود داشته باشد. نیوزیلند هم همانند استرالیا با توجه به سیستم امتیاز بندی عمل می نمایند و در همین خصوص از متقاضی مهاجرت به نیوزلند می خواهد که مدارکشان ارزیابی شود سپس به اداره مهاجرت فرستاده شود. افراد بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، امتیاز همسر و امتیازات کمکی امتیاز می گیرند . این امتیازات باید حداقل به 100 برسد. در این صورت فرد این امکان را دارد که برای مهاجرت اقدام کند.

توجه: در حال حاضر فقط آنهاییکه امتیاز ایشان به 140 می رسد می توانند اقدام کنند .

 ویزای تجاری و سرمایه گذاری :

افرادی که تمایل دارند در کشور نیوزیلند تجارت و سرمایه گذاری کنند ابتدا باید اثبات کنند که در ایران تجارتی داشته اند که طی دو سال گذشته فعال بوده است. این تجارت می تواند فروشگاه، کارگاه، شرکت ، کارخانه و یا حتی دفتر باشد ولی بایستی حداقل گردش مالی (فروش) حدود 500 میلیون تومان در سال داشته باشد و همچنین بایستی توانایی انتقال مبلغی بیش از 250 میلیون تومان را برای سرمایه گذاری داشته باشند ، که این مبلغ باید به نیوزیلند منتقل شده و با آن تجارتی را که تمایل دارد  راه اندازی نماید . در صورتی که فرد شرایط فوق را داشته باشد و البته بتواند مدرک زبان آیلتس با نمره 4 را بگیرید و با سیستم امتیازبندی جدید امتیازش به 120 برسد آنگاه می تواند برای این ویزا اقدام کند، که پس از ارسال مدارک به اداره مهاجرت نیوزیلند یک ویزای کار سه ساله برای فرد صادر می شود که او می بایست در این سه سال حداقل 2 سال بیزینس فعال و موفق داشته باشد یا اینکه پانصد هزار دلار نیوزیلند در تجارتی وارد کرده و سه نفر را نیز استخدام کند که در این صورت بلافاصله به ایشان و خانواده اقامت دایم داده می شود.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

آیا بین زیبایی پوست و اعصاب ما ارتباط وجود دارد؟

عنوان: آموزش مانیکور و پدیکور به صورت گام به گام

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

آیا بین زیبایی پوست و اعصاب ما ارتباط وجود دارد؟
آیا واقعا ارتباطی بین بیماری های پوستی و بیماری های اعصاب وجود دارد؟
پوست بزرگ ترین عضو بدن انسان است. پوست و سیستم اعصاب انسان هر دو از لایه ای به نام اکتودرم در دوران جنینی منشاء می گیرند. به همین دلیل ارتباط نزدیکی با هم دارند. از طرفی، پوست انسان محل تظاهر بسیاری از حالت های هیجانی است؛ مثلا در حالت خشم برافروختگی و در حالت اضطراب گرما و تعریق در پوست دیده می شود.

همچنین پوست جزئی از هویت فرد است. درواقع بخشی از اعتماد به نفس انسان ها به ظاهر و بخشی از آن به پوست مربوط است. پس پوست انسان ارتباط نزدیکی با سیستم مغز و اعصاب و سیستم ذهنی و روانی دارد. همان طور که حالت های روانی روی پوست تاثیر می گذارد، مشکلات پوستی نیز بر ذهن و روان انسان ها تاثیر می گذارد.

 مشکلات پوستی مرتبط با روان کدامند؟
مشکلات پوست و روان به ۴ دسته تقسیم می شوند؛ یکی از آنها اختلال های سایکوفیزیولوژیک است. در اختلال های سایکوفیزیولوژیک، بیماری پوستی به دنبال اضطراب و تنش شدت می یابد. مثال مهم آن بیماری کهیر است که با اضطراب فرد شدت می یابد. گروه دوم، بیماری های اولیه روان پزشکی مرتبط با پوست هستند؛ مثلا فردی که مبتلا به وسواس است با شستشوی مکرر دچار ضایعات پوستی خواهدشد یا فردی که به طور تکانشی موهای ابرو، مژه یا ریش و… را می کند به پوست آسیب می رساند و ضایعاتی را در آن به وجود می آورد. گروه سوم، بیماری های ثانویه به پوست است؛ یعنی فرد دچار جوش صورت است و از دیدگاه خودش ظاهر مناسبی ندارد و ممکن است دچار اضطراب اجتماعی و ترس از حضور در جمع یا افسردگی شود.

از طرفی، در این افراد اضطراب، خود عاملی است برای تشدید جوش های صورت. گروه چهارم، افرادی هستند که هیچ ضایعه ای از بیماری های پوستی در بدنشان وجود ندارد و تصور می کنند که مثلا دچار مورمور، گزگز اندام و خارش پوست یا همان خارش روانزاد هستند. حتی ممکن است در مشاوره هم نشانه ای از اختلال روان پزشک مشاهده نشود ولی با داروهای روان شناختی و مداخله های مشاوره ای خارش یا گزگز و مورمور هم کمتر خواهدشد.

 
راه حل این ۴ مشکل چیست؟
راه حل هر ۴ گروه از اختلال های پوستی مرتبط با روان مانند سایر اختلال های روان تنی، مداخلات دارویی یا غیردارویی است. اگر بیماری اولیه افسردگی و اضطراب درمان شود، در روش های شناختی رفتاری با مدیریت استرس که شامل کنترل خشم و آرام سازی است، می توان مشکل های اولیه روان پزشکی را برطرف کرد و با کاهش اضطراب و افسردگی از شدت بیماری پوستی به میزان زیادی کاسته خواهدشد.
 
اعصابت را آرام کن تا پوستت آرام شود
بعضی از بیماری های پوستی منشاء روانی دارند؛ مثلا در بیماری خارش پوستی سایکوژنیک (با منشاء روان شناختی) آزمایش های مختلفی برای بیمار انجام می شود ولی هیچ دلیلی برای بیماری مشخص نمی شود و در نهایت این نتیجه حاصل می شود که بیمار دچار خارش روانزاد است. بعضی از بیماران نیز به اختلال روان شناختی پارازیتوز یا هذیان انگل مبتلا هستند. این افراد احساس می کنند حشره یا انگلی در پوستشان وجود دارد در حالی که چنین نیست.
برخی بیماری های پوستی در اثر عوامل روانی تشدید می شوند؛ مثلا در افرادی که دچار آکنه هستند، می بینیم که اضطراب، وسواس و استرس باعث تشدید آکنه می شود. بیماری برص یا پیسی، بیماری آلوپسی آره آتا (موهای سر یا صورت در اثر حادثه مثل تصادف رانندگی یا استرس و اضطراب به صورت حلقه ای می ریزد)، بیماری صدف یا پمفیگوس، لیکن پلان و برخی دیگر از بیماری های پوستی نیز با بروز اختلالات روان پزشک و اختلالات اضطرابی شعله ور می شوند
در بیماری تریکوتیلو مانیا بیمار عادت به کندن موهای خود دارد. این بیماران دچار تنش های درونی هستند و با کندن موی سر یا موی صورت تنش را کاهش می دهند، اغلب هم بعد از پایان تنش احساس پشیمانی می کنند.






 مشاهده می شود که این بیماری می تواند روی روان اثر گذارد و متقابلا روان نیز اثری سوء روی جسم دارد ولی ناگفته نماند فردی که مثلا دچار اختلال افسردگی است و در عین حال دچار بیماری پوستی مانند پسوریازیس است، طبعیتا انرژی اش کمتر می شود، خوابش به هم می خورد و دیگر توان لازم را برای مدیریت و درمان بیماری پوستی و حتی اختلال روانی را نخواهد داشت.

در این مواقع ممکن است بیماری اش تشدید و بیماری های عفونی هم بر آن سوار شود و چه بسا یک بیماری معمولی و خفیف به بیماری شدید تبدیل شود. به طور کلی درمان چنین بیماری هایی باید با گروه متشکل از مشاور روان پزشک، روان شناس و مددکار و متخصص پوست کمک گرفته شود.

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است

طراحی شیک و زیبای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

عنوان: استفاده از کفپوش های زیبا در طراحی دکوراسیون

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب منحصربفرد و زیبا در طراحی فضای داخلی منزل برای ایجاد آرامش در فضای اتاق خواب بسیار اهمیت دارد و اثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و شیک منزل دارد.اتاق خواب فضایی است که شما باید در آن آرامش بیابید. شما در آن استراحت میکنید ، مطالعه میکنید و به طور کلی جایی برای آسایش تمدد اعصاب شماست در نتیجه یک اتاق خواب باید پناهگاهی آرامش بخش باشد. در اینجا به چند اشتباه رایج در دکوراسیون اشاره میکنیم که توجه به این نکات کمک میکند شما احساس خیلی بهتری در اتاق خواب خود داشته باشید:

طراحان پیشنهاد میکنند که با صدای بلند به طرح های عجیب و غریب ملافه ها و روتختی ها «نه» بگویید و به جای آن از ملافه های سفید یا رنگ خنثی استفاده کنید.

در این حالت شما یک پس زمینه ی خنثی و ساده خواهید داشت که به راحتی میتوانید طرح و رنگ مورد علاقه خودتان را با استفاده از چند روبالشی زیبا به اتاق خود بیاورید و به جذابیت بصری فضای خود بیفزایید.

به جای پرداخت قیمت های خیلی زیاد برای خرید یک تخت خواب ، میتوانید یک نمونه ی بسیار ساده تر و ارزان تر انتخاب کنید و با کمی خلاقیت لایه ای از بافت و رنگ به آن بدهید. مثل کاری که طراح در این تصویر انجام داده است. حتی میتوانید کم تر از این هم هزینه کنید و از صفحه های تاشو یا یک درب جالب برای سر تخت استفاده کنید و یا حتی خیلی جسورانه تر ، خودتان یک نقاشی انتزاعی روی آن بکشید و رنگ آمیزی کنید.
حتما توجه داشته باشید که نوع نورپردازی های اصلی و فرعی شما اختلالی در آرامشتان ایجاد نکند، از ترکیب نورهای آبی و زرد برای فضای اتاقتان بهره بگیرید، و نورهای آبی را برای آباژورها در نظر بگیرید این نور بستر مناسبی برای خواب شما فراهم می آورد.

تنها نکته ی مهم این است که تابلوهای خود را بالای تختتان نصب نکنید این موضوع به لحاظ ایمنی صحیح نیست. در صورت نصب تختتان را با فاصله از دیوار قرار دهید. همچنین انتخاب نوع تابلوی مناسب در اتاق خواب اهمیت دارد، می توانید عکس های خصوصی خود را برای این فضا انتخاب کنید و یا بسته به سلیقه ی خود از یک اثر هنری استفاده کنید اما توجه داشته باشید که طرح های شلوغ و رنگ های تند در پس زمینه ی خود نداشته باشند که برای شما پرش فکری و اغتشاش عصبی را به همراه خواهد داشت.

انتخاب رنگ در دکوراسیون اتاق خواب همواره جزئی از انتخابات ویژه برای دکوراسیون محسوب می شود که این انتخاب تاثیر خیلی مهمی بر آرامش روانی فرد دارد، رنگ های تند و پر انرژی مانند نارنجی و قرمز به صورت متعادل برای فضای اتاق کودک مناسب اند اما برای اتاق خواب رنگ هایی مثل: رنگ سفید، رنگ آبی، رنگ صورتی، رنگ لیمویی بسیار مطلوب بی نظیر است.

اتاق خوابتان باید نشان بدهد که متعلق به شماست و برای اینکه اتاقتان ، شخصیت شما را منعکس کند ، نیاز دارد که به آن هویت بدهید. برای این منظور هیچ چیزی بهتر از یک شی هنری نیست. چه شما آن را از یک مغازه ی دست دوم فروشی خریده باشید و چه از گالری هنرمند مورد علاقه تان ؛ یا اینکه خودتان آن را ساخته باشید. یک دیوار گالری که همواره در حال تکمیل است میتواند انعکاس واقعی از آنچه که شما هستید ، باشد. نگران این نباشید که ممکن است خرید اشتباه کنید ، هر آن چیزی که خودتان دوستش دارید را بخرید.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد

پنج حرکت زبان بدن که باعث می‌شود دیگران به شما اعتماد کنند!!!

عنوان: پنج حرکت زبان بدن که باعث می‌شود دیگران به شما اعتماد کنند!!!

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد

وقتی مکالمه‌تان مهم است،از این استراتژی‌ها استفاده کنید تا نشان دهید که قوی هستید و می‌توانید هرکاری انجام دهید.
1. چشم‌های باز و هشیار
چشمان شما،توجه‌تان را آشکار می‌کند.بنابراین اگر دارید کرک و نخ را از شلوارتان جدا می‌کنید و یا به‌دنبال راهی برای خروج از آن موقعیت هستید،نشان می‌دهید که حواس‌تان جای دیگری است و فرد مقابل را تحقیر می‌کنید.برای آن‌که بیشترین توجه را به طرف مقابل داشته باشید،اول از نظر فیزیکی وانمود کنید که توجه دارید تا واقعا توجه‌تان جلب شود.از چشم‌ها شروع کنید،ارتباط قوی برقرار کنید، و سپس برای موافقت و هم‌عقیده بودن سر تکان دهید و ابروهای‌تان را به علامت گوش دادن بالا ببرید،با این حرکات علاقه‌مند و هشیار به‌نظر می‌رسید.

2.خودتان را درآغوش بگیرید

حواس‌تان به بازوهای‌تان باشد.اگر بازوها پشت شما باشند،باشکوه و شاهانه و دور به‌نظر می‌رسید و اگر ضربدری روی سینه‌تان باشند کمی تهدیدکننده خواهید بود.برای آن‌که مانند یک رئیس جلوه کنید،بازوهای‌تان را باز و راحت بگذارید،حتی بندکردن انگشتان به یکدیگر و در جلوی شما،نشان‌دهنده تمرکز،راحتی و علاقه‌مندی شماست.
3. کشیده و سربلند باشید

شانه‌ها هم مهم هستند.اگرپشت‌تان را خم کنید و شانه‌های‌تان افتاده باشد،به‌نظر می‌رسد که با خودتان هم راحت نیستید و دیگران هم دلسرد و مایوس خواهند شد.برای آن‌که اعتماد و اطمینان را منتقل کنید،بازوهای‌تان را صاف و محکم نگه دارید.پاهای‌تان مقابل کسی که با او حرف می‌زنید باشد نه به سمت در و به‌سمت چیزی هم متمایل نشوید.ژست و قیافه قدرتمندانه را تمرین کنید- مانند قهرمانان دست‌ها را به کمربزنید و پاهای‌تان رابه شکل A نگه دارید-این ژست حتی پیش از شروع صحبت هم می‌تواند اعتمادبنفس‌تان را زیاد کند.
4. مثل آینه تقلید کنید

فرد مقابل‌تان چه‌کار می‌کند؟طرز ایستادن و رفتارش را تقلید کنید تا فشار روحی و تنش را دور کرده و ارتباط بگیرید.اگر او نشسته است، شما هم همان‌طور بنشینید.اگر ایستاده است، مانند او بایستید.تنظیم کردن ژست‌تان با دیگری می‌تواند حسن تفاهم و رابطه دوستانه ایجاد کند.
5. لبخند را فراموش نکنید

لبخند،به اطرافیان‌تان راحتی و آرامش می‌دهد و یعنی اینکه دارید به هدف‌تان نزدیک می‌شوید.لبخند به شما اعتمادبنفس می‌دهد تا به آن‌چه درذهن دارید برسید.

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

انتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک

عنوان: خوش عکس شدن عروس و داماد در عکس عروسی

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

داشتن یک عروسی رویایی آرزوی هر عروس خانم و آقای دامادی است پس با استفاده از تدارکات برای برگزاری مراسم عروسی رویایی میتوانید عروسی خود را به صورت رویایی و خاص برگزار کنید. شما به عنوان یک عروس یا داماد در حال پیگیری امور برای برگزاری مراسم عروسی هستید، اما نباید اجازه بدهید که مشغله ها، شما را از نامزدتان غافل کند. شما باید سعی کنید او را خوشحال نگه دارید. نکات زیر به شما کمک می کنند که از ایجاد تنش و ناراحتی در این روزها جلوگیری کنید تا همه چیز به خوبی و خوشی اجرا شود. اگر احساس می کنید شما و نامزدتان بیش از اندازه مشغله دارید و ممکن است کارها از دستتان در برود، چرا از دیگران کمک نمی گیرید؟ اگر به اطراف خود دقیق تر نگاه کنید، افرادی هستند که خالصانه علاقه دارند که به شما کمک کنند و گوشه ای از کار را بگیرند. برادر، خواهر، پدر و مادر و حتی دوستان نزدیک شما می توانند قسمت هایی از کار را برعهده بگیرند. سعی کنید نگرانی را کنار بگذارید و به دیگران اعتماد کنید و اجازه بدهید علاقه خودشان را به شما نشان دهند.

رژیم زیبایی داشته باشید
با پاک کننده های مخصوص صورت و آن دسته از محصولاتی که مخصوص عروس ها تولید شده است، چربی بیش از اندازه ی پوستتان را بگیرید. حواستان هم باشد که اگر پوست حساسی دارید، محصول جدیدی را که پیش تر از آن استفاده نکرده اید امتحان نکنید.

ارتباطات را مدیریت کنید
فرض کنید مادر شما به طور مداوم درباره مسایل مربوط به عروسی با همسر شما صحبت می کند به طوری که همسر شما گمان می کند مادرتان قصد دخالت در امور را دارد. با مادر خود صحبت کنید و به او بگویید که نگرانی و هیجان او را در مورد عروسی خود درک می کنید و از او متشکر هستید اما این عروسی شماست. از او بخواهید به شما فرصت کافی بدهد تا برای عروسی خودتان به تنهایی تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. شما باید نسبت به حفظ روابط با خانواده ها حساس باشید، اما باید از نگرانی ها و مداخله های بی مورد نیز جلوگیری کنید.
 
به اندازه استراحت کنید
یک هفته قبل از عروسی تان، از رفت و آمد خیلی زیاد بپرهیزید. تا آنجایی که ممکن است داخل خانه بمانید و از نور خورشید دور باشید. اگر هم می خواهید برنزه کنید، همیشه می توانید به سراغ اسپری های برنزه کننده بروید. به یک مرکز اسپا و ماساژ مراجعه کنید و کمی به خودتان برسید و آرامش کسب کنید.
 
دندان هایتان را زیبا و سفید کنید
در روز عروسی تان، کاری که باید انجام دهید این است که خیلی بخندید! پس به یک دوره ی جرم گیری دندان نزد دندان پزشکتان بروید تا مطمئن شوید هنگامی که لبخند می زنید دندان هایتان همچون مروارید سفیدند. لبخند زدنتان را روبروی آینه  بارها  تمرین کنید، تا اینکه در آن روز بزرگ به بهترین شکلی که می توانید بخندید.






اگر به اطراف خود دقیق تر نگاه کنید، افرادی هستند که خالصانه علاقه دارند که به شما کمک کنند و گوشه ای از کار را بگیرند. برادر، خواهر، پدر و مادر و حتی دوستان نزدیک شما می توانند قسمت هایی از کار را برعهده بگیرند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.