وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

مکان های و گردشگری باحال که درگوشاگوش مختلف کره خاکی وجوددارد

مکان های و گردشگری باحال که درگوشاگوش مختلف کره خاکی وجوددارد

مکان های گردشگری منطقه ی اتریش

کلیسای جامع ناحیه وین درکشور اتریش توسط رودولف چهارم برروی ویرانه های دو کلیسای کهن تر ساخته شده است. طراحی این کلیسا مثل کلیسای bishop در Passau می باشد. کل ساختمان بیرونی این کلیسا به رنگ سفید است ولی اکنون به علت آلودگی هوا رنگ آن تیره شده است. همچنین سقف کلیسا که به صورت طرح کاشیکاری و طرح نماد امپراتوری وین که بر روی آن کشیده شده جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان داده است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches)

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی قرار دارد. این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنر های زیبا در جهان است. این موزه در سال 1891 همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان بنا شد ه و شروع به کار کرد ه است. هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum) با مساحت 8.700 متر مربع بزگترین موزه در شهر وین می باشد. این موزه دارای یکی از قدیمی ترین کلکسیون ساختگی تاریخ طبیعی می باشد که یکی از موزه های مهم در جهان شناخته می شود. ساختمان این موزه که از لحاظ ساختاری همانند موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches) در وین می باشد به شیوه ای استادانه طراحی شده است که همچنین برای سازگاریش با محیط دائما در حال تغییر می باشد.

به چه طریق ازتلفن همراه به شکل صحیح استفاده کنیم

به چه طریق ازتلفن همراه به طور صحیح استفاده کنیم


گوشی وسیله ایست واسه ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در گستره ی

وسیع جغرافیایی. هدف از موبایل یا گوشی سلولی وسیله‌ای است که برای متصل شدن به شبکهٔ ت

لفن همراه استفاده می گردد. این وسیله اولین بار ازطریق کارخانه آمریکایی موتورولا در زمان سهآوریل ۱۹۷۳ با وزنی نزدیک به یک کیلوگرم ساخته شد. گوشی نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
طبق آخرین آمار جهانی (در تاریخ اول سپتامبر 2015) تعداد مشترکان تلفن همراه 7.2 میلیارد نفر برآورد شده که البته رقم واقعی افراد 4.9 میلیارد نفر است زیرا بعضی افراد بیش از چند خط و اشتراک دارند. تعداد گوشی های فروخته شده در بازه زمانی نیمه دوم سال 2015 نیز 340 میلیون دستگاه اعلام شده که 45 درصد آن را اسمارت فون ها تشکیل می دهد.[۱]

در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رود و برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند. از سیستم‌عامل‌های معروف برای تلفن همراه، می‌توان به اندروید، آی‌اواس و ویندوز فون اشاره کرد.

آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
آشنایی با رشته تعمیرات موبایل
 فراگیرترین تجهیزات بکار گرفته شده ،در عصر اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه است . با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی فراگرفتن مهارتهای لازم در بکارگیری این وسیله کار آمد ضروری و اجتناب ناپذیر است .





تجارت الکترونیک و ویژگی ها آن

کسب وکار الکترونیک و مزایای آن


تجارت انلاین و فواید این نوع کسب وکار:

در جهان امروز ، اکثر از کشورهای مدرن دولت ها تجارت اینترنتی را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سمت تجارت اینترنتی در پویایی هستند. با بودن وب سایت هایی مثل آمازون که درآمد خیلی بالایی دارد ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت میباشند. ممکن است بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند. در این مطلب به صورت مختصر به اصلی ترین مزایای تجارت الکترونیک اشاره میکنیم.

بستر ارتباطی مناسب
یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و گسترده ای است که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت. امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید. از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم میکند. به عنوان مثال میتوان گفت که افراد میتوانند از طریق ساخت ویدئو و انتشار آن در اینترنت به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کرد و شماره های تماس و آدرس خود را به آنها بدهید. برای کسب اطلاع درباره ساخت ویدئو و بازاریابی از طریق آن میتوانید مقاله ما تحت عنوان بازاریابی ویدئویی موفق چگونه حاصل میشود؟ را بخوانید.

حذف واسطه ها
یکی از ارزشمند ترین دستاورد های تجارت الکترونیک حذف واسطه هاست که باعث کاهش بی سابقه قیمت کالا و خدمات در جهان شده است. بر اساس برآورد های انجام شده ، حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده بین 15 تا 50 درصد موجب کاهش قیمت ها برای مشتریان شده است.

افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید کنندگان
ارتباط اینترنتی فرصتی را در اختیار خریداران قرار میدهد که بتوانند با طیف گسترده ای از تولید کنندگان سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از این طریق به تقاضای مورد نظر خود از بین پیشنهادهای مختلف برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه زنی بیشتری برای کسب امتیاز داشته باشند. البته این مسئله به فروشندگان نیز امتیازات زیادی میدهد از جمله اینکه میتوانند به فروش محصولات در سراسر جهان اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید : تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین

سفارشی کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی
به وسیله تجارت الکترونیک قادر خواهید بود که محصولات مورد درخواست خود را به صورت سفارشی و مطلوب خود خریداری کنید. به عنوان مثال میتوانید با ورود به سایت شرک DELL کامپیوتر مورد درخواست خود را با همان خصوصیاتی که میخواهید سفارش داده و خریداری کنید. شرکت هایی که به این صورت محصولات و خدمات خود را میفروشند ، به طور دائم و با روش های مختلف با مشتریان خود در ارتباط هستند و پشتیبانی قوی باعث ترغیب مردم به خرید از اینترنت میشود.

پیدایش موسسات اقتصادی جدید و رقابت سراسری
یکی از پیامدهای تجارت الکترونیکی پیداش موسسات اقتصادی جدید است که توانایی رقابت و حتی در مواردی سبقت گرفتن از شرکت های کهنه کار را دارند. در حال حاضر دو نوع بازار خرید و فروش یعنی سنتی و حقیقی و بازار مجازی به موازات یکدیگر عمل میکنند و هریک قواعد خاص خود را دارند که گاهی دارای خصوصیاتی مشترک میباشند و گاهی باهم تفاوت دارند. در برخی موارد کسب و کارهای نوپا با استفاده از سیستم های کاربردی در بازار جدید از رقبای سنتی پیشه گرفته اند و بازار محصولات را به دست گرفته اند.


مزایای تجارت الکترونیک از دیدگاه فروشندگان و صاحبان فروشگاه های اینترنتی :

هزینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بسیار کمتر از فروشگاه های فیزیکی هستند
تبلیغ محصولات به صورت راحت و ارزان در تمام دنیا میسر است
مشتریان مربوط به یک منطقه خاص یا کشور خاص نبوده و مرزهای جغرافیای از بین میروند
رقابت برای جذب مشتری باعث بالا رفتن کیفیت محصول میشود
تعداد مشتریان به سرعت قابل افزایش است
ارتباط با مشتریان به دلیل حذف واسطه ها بهینه خواهد بود




کلیه توصیه ها درزمینه ی اقامت به کشوردانمارک

همه نکات درزمینه ی اقامت به سرزمیندانمارک


وضعیت جغرافیایی

این سرزمین، کم وسعت ترین کشور اسکاندیناوی می باشد نیم وسعت ماین می باشد.

سرزمین دانمارک، ناحیه های دشت مانند و قطعههای پستِ شبه جزیره یولند را گرفته است.

 این سرزمین واینکه از چندین جزیره در دریای بالتیک شکل گرفته است که دو تا از کلانترین جزایر دانمارک، شیلند و فون می باشد که کپنهاگ در جزیره شیلند واقع شده است.

 

میزان جمعیت

این سرزمین حدوداجمعیتی بالغ بر 5,580,000 فرد دارد و بیست درصد این جمعیت در گپنهاگ سکونت دارند که پایتخت دانمارک است.

 دیگرشهرهای اصلی دانمارک ، عبارتند از: آرهوس، ادنسا و آلبورگ

 

عضویت در شینگن

این کشور عضو شینگن است که بدین وسیله به دارندگان ویزای شینگن امکان می دهد تا بین 26 کشور عضو ( اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، جزیره مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوانی، اسپانیا، سوئد و سوئیس) آن آزادانه در سفر باشند. پیمان شینگن که در 14 ژوئن 1985 امضاء گردید به کشورهای عضو امکان می دهد که به عنوان یک کشور واحد پیرامون سفرهای بین المللی عمل کنند و کنترلهای مرزی داخلی وجود نداشته باشد.

 

 وضعیت آب و هوایی

دانمارک از نظر آب و هوایی در منطقه ای واقع شده است که سه اقلیم اروپایی آنرا تحت تاتیر قرار می دهد ( باد شمالی، شمال را تحت تاثیر قرار میدهد؛ اقیانوس اطلس، غرب را تحت تاثیر قرار می دهد و اقلیم بری، شرق را تحت تاثیر قرار می دهد) . سرتاسر کشور دانمارک از آمیزه ای از این اقلیم های گوناگون بهره می برد. بطور کلی، بخشهای غربی کشور از اقلیم حاکم بر اقیانوس اطلس بهره می برند و قسمتهای شرقی، بیشتر تحت تاثیر اقلیم بری می باشند.

با وجود موقعیت شمالی این کشور، تغییرات آب و هوایی شدید نیست. آب و هوایی معتدل دارد و این آب وهوا به دلیل وزش بادهای غربی و دریاهایی است که تقریبا این کشور را به طور کامل احاطه کرده اند. ژانویه سردترین ماه سال است و گرمترین ماه سال نیز ماه اوت  می باشد. اگرچه در ماه ژوئیه شاهد گرمترین شبهای تابستان هستیم. از این رو، دامنه دمای روزانه از دو درجه سیلیسیوس در ژآنویه  تا بیست  درجه سیلیسیوس در اوت متغیر است و نیز دامنه دمای شبانه از -2.9 درجه سیلیسیوس در ژانویه تا 11.5 درجه سیلیسیوس در ژوئیه متغیر می باشد. در دانمارک، احتلاف زیادی در دمای شبانه و روزانه وجود ندارد ولی بادهای ناگهانی و تغییر مسیر باد می تواند سبب تغییر سریع دما و آب و هوا گردد. بر شدت بادها در زمستان افزوده می شود.

 

سیستم آموزشی

تحصیل در دانمارک برای افراد زیر 16 سال اجباری است و در مدارس دولتی یا خصوصی تدریس می گردد. . با این وجود، حدود 82% از جمعیت جوان این کشور نیز به تحصیلات خود در مقاطع بالاتر ادامه می دهند. آموزش " پایه"  پیش دبیرستانی نیز در همان نهادها در طی دوره ای اجباری تدریس می شود و در پایان آن نیز جهت احراز گواهینامه ، امتحانی برگزار می شود. دو گزینه در دوره دبیرستان قابل انتخاب می باشد. یک برنامه  سه ساله دبیرستان که جوانان را برای تحصیلات عالیه آماده می کند. در حالیکه آموزش و پرورشِ  فنی- حرفه ای، آنان را برای مشاغل خاصی آماده می کند. در مورد دوم، زمان دانش آموزان بین حضور در مدرسه و اشتغال به نسبت تقریبی 30:70 تقسیم شده است.

آموزش بزرگسالان برای مشاغل فنی –حرفه ای تحت نظارت دولت با سه هدف دنبال می شود. این آموزش با اهداف به رورآمد کردن تواناییهای فردی، تصحیح کمبودهای ساختاری و امکان رشد اشتغال صورت می گیرد. تقریبا ¾ میلیون بزرگسال دانمارکی خود به شکل سالانه از این سیستم بهره می گیرند.

در سطح آموزش عالی که دانشگاه شامل آن نمی شود، دوره های دوساله در رشته های تجاری و تکنیکی در دسترس می باشند که مبتنی بر آموزش فنی-حرفه ای می باشد. تحصیلات دانشگاهی متضمن چهار سطح است. کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتراها که خود بر دو گونه می باشند.

دانشگاه کپنهاگ که در اینجا به نمایش گذاشته شده است در سال 1479 تاسیس گردید. میانگین تقریبی دانشجویان آن 40,000  تن می باشد و تا 60% این جمعیت را زنان جوان تشکیل می دهند و در رتبه چهل و هفتم دانشگاههای برتر جهان قرار دارد.

 

سیستم بهداشت و درمان

عمدتا این سیستم از بودجه عمومی و از طریق مالیاتها اداره می شود و بیشتر خدمات آن نیز مستقیما توسط مقامات دولتی اداره می شود. استثنای قابل توجهی در مورد داندان پزشکی وجود دارد که به عنوان یک حوزه مجزا در نظر گرفته شده است و تنها بخشی از آن از بودجه عمومی تامین می شود. خدمات پزشکی نیز در بیشتر بخشها رایگان است. در حالیکه خدمات داندان پزشکی تا حد زیادی به طور مستقیم از طریق پول بیماران اداره می گردد.

الویت در دانمارک به دسترسی رایگان به بیشتر خدمات درمانی داده شده است بدون توجه به اینکه وضعیت اقتصادی فرد در چه سطحی می باشد. هر فردی که اقامت دائم در دانمارک داشته باشد، می تواند از خدمات سیستم بهداشت و درمان این کشور بهره مند گردد.

پزشکان عمومی در سیستم بهداشت و درمان دانمارک، مرکزیت دارند. این امر بدین دلیل است که پزشکان عمومی اولین رابط بین بیمار و سیستم درمانی هستند. مردم اول توسط پزشک عمومی خود معاینه می شوند و در صورت لزوم جهت معاینه و درمان پبش دکتر متخصص فرستاده می شوند.

 

اقتصاد

 این کشور اساسا قابلیت های کشاورزی دارد و همچنان از چشک اندازهای روستائی نیز بهره می برد. دانمارک پس از سال 1945 توسعه صنعتی یافت و تا سال 2006 حدودا 25% محصولات داخلی عمده و کمتر از 2% محصولات کشاورزی  را تامین می کرد ( دیگر صنعتهای سنتی دانمارک که ماهیگیری و کشتی سازی می باشند نیز کاهش یافته است ).خدمات مالی و دیگر خدمات ، خدمات تجاری،خدمات حمل و نقل ، بازرگانی و ارتباطات نیز اهمیت دارند.

کالاهای اساسی نیز از پرورش احشام اهلی( خوکها،گله های گاو،ماکیان )،کاشت محصولاتی که دارای ریشه خوراکی می باشند ( سیب زمینی، چقندر قند) و حبوبات ( شعیر، جو) تامین می گردد و ماهیگیری نیز صنعت پراهمیتی می باشد. دانمارک همچنین دارای یک ناوگان حمل و نقل تجاری بسیار بزرگ است. صنعتهای عمده دیگر نیز شاملِ فرآوری مواد غذایی( بویژه گوشت و محصولات لبنی) ، کشتی سازی و تولید آهن، استیل،فلزات غیر آهنی، مواد شیمیایی، تامین تجهیزات سیستم حمل و نقل و ماشین آلات، منسوجات، و وسائل الکترونیکی، مبلمان و دیگر محصولات چوبی ، آسیاب بادی، تامین مواد وابسته به صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی می باشند. محصولات فلزی نیز تقریبا به طور کامل از مواد خام وارداتی ساخته می شوند چون دانمارک منابع معدنی اندکی دارد. صنعت توریسم نیز در این کشور بسیار مهم است.

صادرات اصلی دانمارک ، مواد غذایی فرآوری شده، محصولات کشاورزی و ماشین آلات صنعتی، مواد دارویی، مبلمان و آسیاب بادی می باشند. واردات اصلی نیز شامل ماشین آلات، تجهیزات ماشین آلات، مواد خام، مواد شیمیایی، دانه و مواد غذایی و کالاهای مصرفی هستند. همتایان تجاری مهم دانمارک نیز آلمان، سوئد، انگلستان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشند.

محل های و گردشگری قشنگی که درجاهای گوناگون جهان وجوددارد

محل های و گردشگری قشنگی که درجاهای مختلف جهان هستند

جاذبه های گردشگری کشور اتریش

کلیسای جامع شهر وین درمنطقه ی اتریش به دستور رودولف چهارم برروی خرابی های دو کلیسای قدیمی تر بناشده است. طراحی این کلیسا مثل کلیسای bishop در Passau است. کل ساختمان بیرونی این کلیسا به رنگ سفید است ولی اکنون به علت آلودگی هوا رنگ آن تیره شده است. همچنین سقف کلیسا که به صورت طرح کاشیکاری و طرح نماد امپراتوری وین که بر روی آن کشیده شده جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان داده است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches)

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی قرار دارد. این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنر های زیبا در جهان است. این موزه در سال 1891 همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان بنا شد ه و شروع به کار کرد ه است. هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum) با مساحت 8.700 متر مربع بزگترین موزه در شهر وین می باشد. این موزه دارای یکی از قدیمی ترین کلکسیون ساختگی تاریخ طبیعی می باشد که یکی از موزه های مهم در جهان شناخته می شود. ساختمان این موزه که از لحاظ ساختاری همانند موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches) در وین می باشد به شیوه ای استادانه طراحی شده است که همچنین برای سازگاریش با محیط دائما در حال تغییر می باشد.