وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

توصیه های بااهمیت برای سرانجام بخیری گردشهای ایام عید !


نکات مهم برای سرانجام بخیری سفرهای نوروزی !


گردش با ماشین شخصی، علاوه بر به کار بستن قوانین نیروی انتظامی، رعایت موارد دیگری را هم می طلبد.

مسیرهای بی پایان
تجربه گردش با خودروی شخصی وقتی شیرین می گردد که مسافر بداند دنباله

جاده ای که در پیش گرفته، مابین شهر تا شهر و روستا به روستای کشور کشیده شده. قشنگی اش این می باشد که این روزها

کار سفرهای جاده ای لنگ بنزین گالنی صندوق عقب نیست زیرا آنقدر جایگاه سوخت مابین مسرها قد علم کرده که باک سوخت خودروهای نوروزی تهی نگردد.

حالا اگر خودرو دوگانه سوز باشد که دیگر نور علی نور است؛ جاده تا بی نهایت، جایگاه های سوخت خلوت و مسافران نوروزی هم پای به راه اما این دلیل نمی شود که باک خودرو را خالی بگذارید.


خطر یک باک نیم پُر در  سفر جاده ای
سفر با خودروی شخصی، علاوه بر به کار بستن قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت موارد دیگری را هم می طلبد. مثلا این مورد که هر زمان نشانگر سوخت به میانه راه رسید، مجدد انجام شود. این کار به زمانی موکول نشود که نشانگر بنزین روی یک سوم انتهایی اش می لغزد. کار است دیگر؛ ممکن است نازل های بنزین جایگاه های بعدی جاده از کار افتاده باشند.

شاید هم دستگاه ها خراب باشند یا قطره های آخر بنزین شان نصیب باک آخرین خودروی گذری قبل از ما شده باشد به ویژه در جاده هایی که آن قدرها شهرت ندارند و زیاد هم روی مسافر و توریست به خود نمی بینند وقتی باران راه را بر سفر می بندد خیال سفر به محل های کمتر شناخته شده که به سر آدم بزند باید از پیش فکر خیلی جاها را بکند. پیدا کردن راه، یک طرف و کم آبی یا بی غذا ماندن یک طرف دیگر. برای همین هم لازم است در مسیرهای کمتر شناخته شده یک جعبه آب معدنی و بسته ای نان خشک محلی همراه مسافران باشد. بهار که باشد، باید برای رویارویی با رگبار هم آمادگی داشت.

سفر با خودروی شخصی,سفر با قطار

 در سفر های جاده ای حواستان با باک بنزین خودروتان باشد

 
سفرهای آبی داخل کشور
وسایل سفرهای داخلی کشور به خودروهای سواری که در جاده ها سرازیر می شوند، خلاصه نمی شود و همین طور به اتوبوس هایی که روانه پیچ راه های کشور می شوند تا مسافران را از این سر تا آن سر ایران جا به جا کنند. کار، حتی به قطار و هواپیما هم ختمی نمی شود چون می توان در بعضی ازشهرهای کشور سوار اتوبوس دریایی شد و آب های این سرزمین را به بهانه یک سفر نوروزی پیمود، آن هم با درنظر گرفتن وضعیت جوی و نبود طوفان دریایی که می تواند اتوبوس دریایی را ساحل نشین کند.

یکی از راه های تجربه این سفر می تواند رانندگی تا جنوب کشور باشد و بعد توقف خودروی شخصی در پارکینگ بندر «چارک»؛ آن هم پارکینگی که با نصب دوربین و خدمات امنیتی فوق العاده، شرایط مناسبی برای نگهداری از خودروها فراهم کرده، البته اگر مقصد، جزیره کیش باشد و مسافر نوروزی قصد کرده باشد از مبدا حرکت تا بندر چارک را با خودروی شخصی طی کرده و از جاذبه های مسیر استفاده کند. با این وصف، می توان با خیال راحت خودرو را در یک پارکینگ مطمئن گذاشت و با پرداخت مبلغ نسبتا کمی سوار اتوبوس دریایی ای شد که تا مقصد برای مسافر فیلم هم پخش می کند. البته اگر زیبایی های نیلی آب های جنوب بگذارد سر مسافر به فیلم های اتوبوس دریایی گرم شود.



خدمات طراحی وب سایت در اراک


فروشگاه
درجه سی : ندارد
درجه بی : ندارد
درجه آ : فروشگاه ساده + درج یک محصول به عنوان نمونه در هر بخش از محصولات + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل حرفه ای : فروشگاه با کیفیت متوسط + درج دو الی سه محصول در هر بخش + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل ویژه : فروشگاه با کیفیت بالا + درج چهار الی پنج محصول در هر بخش + آموزش اختصاصی کار با فروشگاه






توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر محصول در فروشگاه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

تعداد صفحات بخش ها و منو ها
درجه سی : نامحدود + ساخت 3-5 منو ( هر منو حداکثر دارای دو زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
درجه بی : نامحدود + ساخت 5-8 منو ( هر منو حداکثر دارای سه زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
درجه آ : نامحدود + ساخت 8-10 منو ( هر منو حداکثر دارای چهار زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
پنل حرفه ای : نامحدود+ ساخت 10-12 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
پنل ویژه : نامحدود+ ساخت 12-14 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر منو مبلغ 2 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر زیر منو مبلغ هزارتومن به قرارداد اضافه خواهد شد.

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام طراحی سایت ارزان می باشد

هم اکنون  طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

فرض کنید یک عکس معمولی با گوشی خودتون میگیرید . این عکس میتونه تا 5 مگابایت حجم داشته باشه . خب همانطور که در مقاله گام های افزایش سرعت سایت نوشتم . یکی از مهمتری فاکتور های افزایش سرعت لود سایت کم حجم کردن تصاویر است . یک سایتی که سرعت لود مناسبی برای کاربران ایرانی داشته باشه به نظر من  بین 100 کلیوبایت تا 1 مگابایت حجم داره .

حالا شما یک عکس 5 مگابایتی در سایت قرار می دهید . با سرعت اینترنت دیال آپ که تقریبا حدودا 5 کیلوبایت در ثانیه می تونه دانلود کنه .کاربر عکس شما را بعد از 16 دقیقه می تونه ببینه .یعنی 16 دقیقه برای یک کاربر با اینترنت دیال آپ طول می کشه تا این عکس باز بشه . فکر کنم عمق فاجعه را متوجه شده باشید . پس باید چه کار کنیم . ببینید یک عکس تقریبا بزرگ در صفحه سایت شما تقریبا عرضی برابر 600 پیکسل داره . در صورتی که عکسهایی که با گوشی میگیرید گاها تا چند هزار پیکسل طول و عرض دارند .

پس عکس خودتون را به اندازه ای که در سایت نیاز هست تغییر سایز بدید .برای تغییر سایز میتونید از paint ویندوز استفاده کنید.روی عکس کلیک راست کنید و edit را بزنید تا وارد paint شوید سپس گزینه resize را انتخاب کنید و تغییر سایز را روی pixel قرار بدید و سایز دلخواهتون را به پیکسل وارد کنید مثلا 400 در 500 .

پس از کاهش سایز تصویر میریم سراغ استفاده از نرم افزار های کاهش حجم . این نرم افزارها هم میتونن به شدت کمک خوبی در کاهش حجم تصاویر بکنند .بهترینشون که من استفاده کردم xat.com Image Optimizer هست . که میتونید توی اینترنت جستجو کنید و دانلودش کنید . علاقه مندان به طراحی سایت حرفه ای میتوانید به طراحی سایت در اراک مراجعه کنید.

البته یادتون باشه این نرم افزار بیشتر در کم حجم کردن عکس های jpg قدرت داره . پس اگه تونستید اول فرمت عکستون را به jpg تبدیل کنید .همینطور موقع کم حجم کردن magicompression را روی صد در صد بذارید .







هم اکنون طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

موزه حمام چهارفصل اراک

موزه‌ها در معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و شیوه زندگی نیاکان ما نقش بسزایی دارند. در استان مرکزی 6 موزه مردم شناسی وجود دارد که قدیمی‌ترین آنها، موزه چهارفصل اراک است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حمام تاریخی یا گنجینه چهار فصل اراک، یکی از جلوه‌های اصیل هنر معماری ایران در استان مرکزی است که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.حمام چهار فصل در عهد قاجاریه به همت حاج محمدابراهیم خوانساری بنا و اکنون به گنجینه تبدیل شده است.این حمام از گرمخانه، سربینه (رختکن)، حجره‌های متعدد، حمام‌های زنانه، مردانه و اقلیت‌های مذهبی تشکیل شده است.

این حمام به دلیل ‌تزئین سربینه آن با کاشی‌های زیبا و رنگارنگ چهار فصل سال – چهار فصل نامیده می‌شود.بخش سربنیه حمام با 8 ستون و گنبد رفیع آن وکاشی‌های رنگارنگ وگچبری‌های چشم نواز و نقاشی های تاریخی و طرح های اسلیمی‌اش، هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

در این گنجینه ارزشمند، اشیای تاریخی مانند ظروف وکاسه های سفالی، سکه‌های دوره‌های مختلف تاریخی، عقدنامه‌های دوره‌قاجار، کتاب‌ها و نسخه‌های خطی، ظروف مسی و قلمزنی، اسباب قدیمی حمام، خمره‌های سفالی‌، لوازم ریسندگی، بخشی از محراب تاریخی و ارزشمند مسجد جامع ساوه و لوازم ریسندگی و بافت فرش نگهداری می‌شود.





هم اکنون  طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

ایفانت

به چه شکل بفهمیم لوازم زیباسازیمان خراب شده است؟


چگونه بفهمیم ابزار زیباسازیمان فاسد شده است؟

اصولا بانوان در دورانداختن ابزار آرایشی به شدت تنبل هستند و گاهی خساست

به خرج می‌دهند، اما میبایست بدانید که لوازم زیباسازی هم مثل مواد غذایی مدت

انقضا دارند و مصرف آنها پس از تاریخ معلوم گردیده مشکلاتی ایجاد می‌کند که گاه

پرریسکتر از مواد غذایی میباشد. همانطور که سطل ماست تاریخ مصرف گذشته را فورا دور می‌اندازید، لازم است هرچند ماه یک بار سراغ لوازم آرایشی‌تان هم بروید و کهنه‌ها را دور بیندازید؛ یادتان باشد زیبایی تاریخ ندارد ولی محصولاتی که به سلامت و زیبایی شما کمک می‌کنند تاریخ مصرف دارند.

از کجا بفهمید فاسد شده‌ است؟
در مورد سایه‌های چشم‌ غیر پودری و کرمی باید دقت بیشتری داشته باشید چون باکتری‌ها بسیار سریع‌تر در آنها رشد می‌کنند، اگر با انگشت سایه می‌زنید قبلش کاملا دست‌های‌تان را بشویید. علاوه بر این هر تغییر رنگ یا بو می‌تواند نشانه خراب‌شدن سایه باشد.

خطرناک‌تر  از همه ؛  ریمل
ریمل خطرناک‌ترین لوازم آرایشی است که باید زود به زود دور انداخته شود. این لوازم آرایشی محل اسکان انواع باکتری است که در محیط گرم و تاریک درون آن، جا خوش کرده‌اند و با هر بار استفاده می‌توانند به چشم‌ها انتقال یابند. از عوارض آن، عفونت‌های چشمی و در موارد شدیدتر، نابینایی است.

ریمل باید هر چند ماه یکبار(در حالت ایده‌آل 2 تا 3 ماه و نهایتا 6 ماه) عوض شود،با باز شدن درریمل اکسیژن روی مواد تشکیل‌دهنده ریمل تاثیر گذاشته و کاری می‌کند که باکتری‌ها درون آن جمع شوند. وقتی باکتری‌ها درون ریمل تجمع کنند، می‌توانند باعث قرمزی، خارش یا حتی گاهی ورم ملتهبه و گل‌مژه در ناحیه چشم‌ها شود.

از طرف دیگر هربار که برس ریمل را بیرون می‌آورید، از آن استفاده می‌کنید و دوباره آن را سر جایش برمی‌گردانید، در این مسیر برس تعدادی باکتری جذب می‌کند و آن را درون ریمل می‌برد.

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
وقتی ریمل شما خراب می‌شود بویی نزدیک به بوی گازوئیل از آن به مشام می‌رسد. هرگاه در چشم‌های‌تان احساس ناراحتی کردید و نشانه‌هایی از بعضی بیماری‌ها در آنها دیدید، باید اولین کاری که می‌کنید دور انداختن تمام لوازم آرایشی‌های مربوط به چشم‌تان باشد چون ممکن است بیماری به آنها سرایت کرده باشد. اگر بعد از یک یا 2 روز همچنان در چشم‌های‌تان احساس التهاب و ناراحتی کردید حتما به یک متخصص چشم مراجعه کنید.

بیشتر از همه عمر  می‌کند
هر پنکیک یا پودری را حداقل می‌توان 2 تا 3 سال استفاده کرد به شرط آنکه در محیطی خشک و خنک نگهداری شوند اما پنکیک‌هایی که منشا گیاهی دارند چون مقدار بسیار کمی آب در آنها وجود دارد درنتیجه رشد باکتری‌ها در آنها محتمل است. بنابراین اول از همه به برچسب پنکیک‌تان نگاه کنید اگر روی آن عبارت گیاهی << botanical>> وجود داشت یا نوشته بود که دارای موادی چون بابونه، آلوورا، بامبو، چای سبز یا.... است، باید در نگهداری آن دقت بیشتری کنید چون در آنها مقداری آب وجود دارد. پودرهای فشرده تا 2 سال و پودرهای نرم را تا 3 سال می‌توانید استفاده کنید.




ایفانت